من به گور پدر علم ..........خندیدم!!!!!!
 
ای لافه؟؟!!!!
هرچی(لاف نیس)
سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:, :: 14:45 ::  نويسنده : ▐حسام▐       

 

 
من به گور پدر علم و هنر خندیدم !
اهل دبیرستانم
رشته ام علافی‌ست
جیب‌هایم خالی ست
پدری دارم
حسرتش یک شب خواب!
دوستانی همه از دم ناباب
و خدایی که مرا کرده جواب.
اهل دبیرستانم
قبله‌ام معلم  است
جانمازم نمره!
خوب می‌فهمم سهم آینده من بی‌کاریست
من نمی‌دانم که چرا می‌گویند مرد تاجر خوب است و مهندس بی‌کار
وچرا در وسط سفره ما مدرک نیست!
(چشم ها را باید شست ، جور دیگر باید دید)
باید از آدم دانا ترسید!
باید از قیمت دانش نالید!
وبه آنها فهماند که من اینجا فهم را فهمیدم
من به گور پدر علم و هنر خندیدم!
کار ما نیست شناسایی هردمبیلی!
کار ما نیست جواب غلطی تحمیلی!
کار ما شاید این است
{dar Ayande} که مدرک در دست
فرم بی‌گاری هر شرکت بی‌پیکر را
پر بکنیم
 


نظرات شما عزیزان:

مهناز
ساعت17:12---2 مهر 1390
سلام....این شعره با نمک بود...
راستی بازم بهم سر بزن...
وب خودته...


matters girl
ساعت18:34---28 شهريور 1390
salam webe shoma ham kheili khoshgelo jalebe merC ke bem sar zadin in postetoon fogholadast bazam bem sar bezan mamnoon

matters girl
ساعت18:34---28 شهريور 1390
salam webe shoma ham kheili khoshgelo jalebe merC ke bem sar zadin in postetoon fogholadast bazam bem sar bezan mamnoon

مریم(◡‿◡✿)
ساعت11:07---26 شهريور 1390
_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___سلام مهربون من آپم______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@


بیتا
ساعت23:18---24 شهريور 1390
سلام خوبی میبینم که وبتو تغییر می دیو خبرم نمیدی تازه سرم نمی زنی

khatere
ساعت23:03---23 شهريور 1390
salam khoobi shenakhti too raha chat webet ghashange be webe manam bia bya

شیما
ساعت23:02---22 شهريور 1390
سلام ممنونم که منو به وبت دعوتم کردی متن جالبی بود حرف دل همه اونایی که گچ تخته خوردندو توراه مدرسه ودانشگاه کفشی نمونده که پاره نکردندوبه جایی نرسیدنددلم به حال هممون سوخت وقت کردی بازم بهم سربزن خوشحال میشم

محمد گالکسی
ساعت18:00---22 شهريور 1390
slam hesam jan webloge ghshangi dari ashisham

زهره
ساعت17:23---22 شهريور 1390
سلام

آپم بيا

وااااايي اين جا چقدر باحال شده.پاسخ:


parisa
ساعت15:53---22 شهريور 1390
salam az webloget khosham omad ba arezo movafagheat
bye be webam sar bezan


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام دوستان عزیزم امیدوارم حالتون خوب باشه من حسامم 16 سالمه متولد آبادانم ولی اصفهان زندگی میکنم کلا من 1 سال آبادان زندگی کردم شما رو خیلی دوس دارم به فوتبال علاقه دارم ولی متاسفانه دیگه بازی نمیکنم بازیکن مورد علاقم علی کریمی.آرشاوین.فن پرسی...(فرهاد مجیدی)
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ای لافه؟؟!!!! و آدرس hesam.rebel.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. مرسی عزیزان!!!!موفق باشید





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 53
بازدید کل : 13434
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 48
تعداد آنلاین : 1